Pages

Hubungi Kami

Untuk sebarang pertanyaan sila hubungi saya di :

Hubungi / SMS : 012 - 319 2087 (ZUE)

Atau

Hubungi / SMS : 012 - 246 9704 (IHSAN)

Atau

Hotline : 03 - 2202 1215

Atau

Email : zueoutlet@yahoo.com

Tuesday, May 14, 2013

Testimoni Herbalife Saya


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Assalammualaikum wbt & Salam Sejahtera,

Mungkin selama ini ramai yang tidak tahu dan tertanya-tanya apakah produk result kami. Pada entri kali ini izinkan kami ingin berkongsi pengalaman kami sekeluarga selepas mengamalkan produk Herbalife.

Yang pertama adalah testimoni suami saya sendiri iaitu Mohamad Ihsan. Beliau telah berjaya menurunkan berat badan 13kg, dahulu saiz pinggang 36 ke 38 (kalau 36 sebelum makan, lepas makan pakai 36 memang pengsan sebab sendat! nak selesa kena pakai 38!) sekarang ni dah menurun dah jadi 32 dan sangat selesa walaupun selepas makan. Kesanya suami kena beli seluar baru! Tali pinggang pun dah kena tebuk lubang baru sebab dah sangat longgar. Badan semakin reshape, orang selalu bertanya ada main Gym ker? jawapanya tak ada. Suami cuma amalkan produk Herbalife dan senaman seminggu sekali di taman. Suami saya turut Improve migrain yang agak kronik kerana pekerjaan beliau sebagai Call Agent di Contact Center. Hari-hari guna headset, bila balik rumah mesti terus tido sebab sakit kepala. Lepas amalkan produk Herbalife syukur kepada Allah s.w.t sakit kepala semakin hilang dan kini kelihatan lebih bertenaga!


Gambar di atas semasa di Spectacular Malaysia 2013. Syukur kepada Allah S.W.T kami dapat VIP seat :)

Dinner di Zero to Hero Sabah, Syukur kepada Allah turut layak VIP seat qualifier :)

Herbalife HQ Sabah, Maha Suci Allah. Jika kita bersama kumpulan yang positif banyak perkara positif akan berlaku disekeliling kita. Suami saya berjumpa dengan rakan sekelas semasa di tingkatan tiga. Dah 15 tahun tak berjumpa, akhirnya berjumpa di Herbalife HQ Sabah. Ali atau lebih dikenali sebagai Cikgu Ali memang sangat luarbiasa, beliau dah turun  lebih 30kg! Pada mulanya memang suami tak cam langsung, sedangkan selalu berselisih semasa program Success Training Seminar Sabah (STS Sabah).

Yang kedua adalah testimoni saya. Saya berjaya turunkan lebih 6kg berat badan saya, saya rasa lebih bertenaga dan badan jadi reshape. Sebelum ni muka saya kerap kelihatan pucat kerana kurang darah tapi sekarang ni dah semakin improve dan wajah bertamnbah ceria!


Muka dah tak kelihatan pucat dan bentuk badan reshape semula selepas bersalin. Wajah pula menjadi semakin muda kerana produk Herbalife kaya dengan nutrisi anti penuaan :) Orang selalu ingat saya student!

Kini saya mengandung lagi dan memang tidak dapat dinafikan produk Herbalife sangat sesuai untuk ibu-ibu yang sedang mengandung, bukan setakat baik untuk diri tetapi juga sihat untuk kandungan. Semasa di Sabah saya berjalan sambil belajar ilmu untuk menjalankan dan memajukan Kelab Nutrisi! Badan saya rasa sentiasa bertenaga! jika anda sedang mengandung atau pernah mengandung mesti tahuanda akan merasai macamana penatnya mengandung. Tetapi dengan Herbalife segalanya akan berubah, kalau tak percaya kena la mencuba :)

Semasa mengandung saya mengamalkan Nutrisi Herbalife. Walaupun perut saya ke depan tapi bentuk badan kekal reshape. Best kan :)

Gambar bersama World Team saya kak Melda Arif, suami dan keluarga kak Melda. Kak Melda dah turun 5kg dan lebih bertenaga. Ini kalilah kita guna produk Herbalife!

Testimoni yang berikutnya adalah testimoni anak² saya. Oleh kerana Herbalife adalah 100% nutrisi jadi ia boleh diminum oleh semua peringkat umur termasuk kanak²!

Ha...lawan siapa yang minum shake paling cepat habis! mereka berdua ni memang suka sangat minum shake  perisa coklat. Kenapa anak-anak saya minum produk Herbalife? kerana ia membantu meningkatkan antibodi badan mereka, membuat mereka lebih cergas dan meningkatkan daya ingatan serta IQ.

Dah pandai ber posing sendiri ketika mengambil gambar.. huhu.. kalau anda nak tahu bila dua beradik ni bercakap dah macam orang tua memang pening  dibuatnya! Walaupun kakak baru berumur 3 tahun dan adik 2 tahun, syukur kepada Allah mereka dah tahu menilai mana yang betul dan mana yang salah. Tapi dia punya Hyperactive memang tak boleh tahan :)

Produk Herbalife memang memberi kesan yang positif dan luarbiasa kepada kami sekeluarga. Termasuk seluruh ahli keluarga suami dan saya sendiri. Ia bukan sahaja memberi kesan yang baik pada badan dan kesihatan tetapi turut memberi kesan yang baik pada ekonomi kami. Herbalife sangat mudah, apabila orang disekeliling melihat perubahan kami. Dengan sendiri mereka akan bertanya dan secara tidak sengaja kami mula menjana pendapatan sampingan. Jika anda inginkan perubahan baik dari segi kesihatan mahupun ekonomi, jangan segan² untuk menghubungi kami. Jangan rasa malu untuk berubah menjadi lebih sihat kerana perubahan kepada yang lebih baik itu sebenarnya penting :)

1 comment:

  1. In deed herbalife products gives the best effect in our health and wealth as distributor. the market goes as product user or business partners.


    herbalife malaysia

    ReplyDelete