Pages

Hubungi Kami

Untuk sebarang pertanyaan sila hubungi saya di :

Hubungi / SMS : 012 - 319 2087 (ZUE)

Atau

Hubungi / SMS : 012 - 246 9704 (IHSAN)

Atau

Hotline : 03 - 2202 1215

Atau

Email : zueoutlet@yahoo.com

Friday, April 5, 2013

No More Heart Desease

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Assalammualaikum wbt dan Salam Sejahtera kepada anda semua. Kali ini saya ingin memperkenalkan anda kepada salah seorang pakar penyelidik di Herbalife iaitu Dr Luis Ignarro. 

Sebelum saya meneruskan perkongsian saya, suka saya mengingatkan kepada anda semua bahawa saya adalah Pengedar Bebas Herbalife dan Jurulatih produk Herbalife sahaja. Untuk makluman semua Syarikat Herbalife hanya membenarkan kami melatih pelanggan kami sahaja, oleh itu anda perlu menjadi pelanggan kami untuk khidmat nasihat dan bantuan kami. Jika tidak, anda perlu merujuk kepada pengedar dan jurulatih anda.

Berbalik kepada topik kali ini, Dr Luis Ignarro merupakan pemenang Anugerah Nobel Laurette in Medicine. Anugerah ini hanya diberi kepada penyelidik-penyelidik yang telah meninggal dunia sahaja kerana keberkesanan kajian mereka yang telah membantu ramai manusia di seluruh dunia. Sungguh luarbiasa kerana Dr Luis Ignarro masih hidup dan telah mendapat anugerah yang sangat berprestij.

Add caption

Louis Ignarro, Ph.D., adalah ahli lembaga editorial Institut Pemakanan Herbalife dan ahli Lembaga Penasihat Nutrisi Herbalife. NAB yang terdiri daripada pakar-pakar terkemuka di seluruh dunia dalam bidang pemakanan dan kesihatan yang mendidik dan melatih pengedar bebas Herbalife pada prinsip-prinsip pemakanan, aktiviti fizikal dan cara hidup yang sihat.

Ignarro telah membuat sumbangan yang luar biasa kepada sains. Usaha beliau telah diiktiraf dengan Hadiah Nobel dalam Fisiologi atau Perubatan pada tahun 1998 untuk penemuan beliau "oksida nitrik" dan pelbagai manfaat kepada tubuh manusia. Hasil kerja beliau telah membawa kepada penyelidikan tambahan oleh saintis di seluruh dunia pada oksida nitrik. Beliau mula bekerja dengan Herbalife untuk membangunkan Niteworks ™ iaitu suplemen diet yang direka bentuk untuk meningkatkan pengeluaran oksida nitrik di dalam badan dan Ignarro juga telah dilantik menjadi ahli Lembaga Penasihat Saintifik Syarikat.

Ignarro kini diiktiraf sebagai Profesor Farmakologi di UCLA * Sekolah Jabatan Perubatan Molekul Farmakologi dan Perubatan di Los Angeles semenjak tahun 1985. Sebelum berpindah ke California, beliau adalah seorang Profesor Farmakologi di Universiti Tulane Sekolah Perubatan, New Orleans, selama 12 tahun. Sebelum ini, Ignarro adalah kakitangan, seorang saintis penyelidikan jabatan, bahagian Farmaseutikal Ciba-Geigy Corporation di New York.



Ignarro telah menerbitkan banyak rencana mengenai penyelidikan beliau. Selain Hadiah Nobel, beliau juga menerima Hadiah Penyelidikan Asas Persatuan Jantung Amerika pada tahun 1998, sebagai pengiktirafan sumbangan beliau yang cemerlang kepada kemajuan sains Kardiovaskular. Pada tahun yang sama, beliau telah dimasukkan ke National Academy of Sciences dan pada tahun berikutnya, ke dalam American Academy of Arts and Sciences.

Beliau adalah pengasas Persatuan Oksida nitrik, dan pengasas dan editor-in-chief "Biologi Nitrik Oksida dan Kimia." Ignarro memegang BS dalam Farmakologi, Columbia University, 1962, dan Ph.D. dalam Farmakologi, Universiti Minnesota, 1966. Beliau juga menerima persahabatan postdoctoral dalam Farmakologi Kimia dari Institut Kebangsaan Kesihatan pada tahun 1968.

* The University of California as a matter of policy does not endorse specific products or services. Dr. Ignarro's credentials as a Professor are for identification purposes only.



NW FORMULA adalah diantara kajian yang telah mengharumkan nama beliau di dalam industri perubatan. Buku penulisan beliau bertajuk NO MORE HEART DISEASE, sangat untuk sesiapa yang mempunyai jantung.

Mungkin semua tertanya-tanya apakah dia produk NW FORMULA :-
  • NW Formula adalah campuran serbuk berperisa lemon yang menyegarkan, membantu menyokong tenaga, peredaran dan kesihatan vascular dan membantu penghasilan Nitrik Oksida pada waktu malam semasa Nitrik Oksida berada pada tahap yang paling rendah.*

Apakah kelebihan NW FORMULA :-
  • Membantu meningkatkan pengaliran darah untuk menyokong fungsi jantung, otak dan organ-organ lain.*
  • Membantu menjaga agar tona saluran darah, fleksibel dan muda untuk peredaran yang lebih baik.*
  • Membantu menyokong tahap tekanan darah sihat yang berada dalam julat yang normal.*

Pencapaian NW FORMULA :-
  • Dihasilkan bersama pemenang Hadiah Anugerah Nobel dalam Perubatan Dr. Louis Ignarro, NW Formula menyokong keupayaan badan anda untuk menghasilkan Nitrik Oksida (NO), untuk meningkatkan fungsi peredaran, system imun dan saraf.

Cara penggunaan NW FORMULA :-
  • Bancuh satu skup (satu suduh teh atau anggaran 5g) di dalam 180ml air sejuk. Boleh membancuhnya di dalam air yang membuih atau jus. Minum pada waktu malam.




No comments:

Post a Comment