Pages

Hubungi Kami

Untuk sebarang pertanyaan sila hubungi saya di :

Hubungi / SMS : 012 - 319 2087 (ZUE)

Atau

Hubungi / SMS : 012 - 246 9704 (IHSAN)

Atau

Hotline : 03 - 2202 1215

Atau

Email : zueoutlet@yahoo.com

Sunday, April 7, 2013

Kesan Sampingan Herbalife Penggunaan Produk Herbalife

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم


Tentu ada anda tertanya-tanya dengan tajuk kali ini, tapi ini lah kenyataan. Sebagai Pengedar Herbalife kami terpaksa kongsikan kepada anda semua agar anda tidak terkejut dan tidak menyalahkan kami di masa akan datang!

Ada 2 orang yang kami ingin ketengahkan dan mereka adalah pengguna tegar produk Herbalife dan mereka telah menggunakan produk Herbalife lebih 25 tahun. Kami telah pun membuat kajian dan semakan di dalam internet dan memang banyak maklumat berkenaan mereka dan mereka memang wujud mereka adalah pengguna produk Herbalife.

Kami berharap bagi Pengedar Herbalife lain jangan terlalu panik mahupun terkejut kerana inilah sebenarnya kesan penggunaan produk Herbalife untuk jangka masa panjang.



Kami perkenalkan kepada anda Susan Peterson, beliau telah menggunakan produk Herbalife lebih 28 tahun. Gambar ini diambil beberapa tahun lepas ketika beliau berumur 52 tahun. Beliau kelihatan seperti baru berumur 35-40 tahun, memang sangat Luarbiasa! Susan Peterson adalah pengguna dan Pengedar Herbalife dan salah seorang Chairman Club Member.





 Gambar diatasini pula adalah Leslie Stanford, gambar ni diambil beberapa tahun yang lepas juga dan pada masa ini umur beliau 53 tahun. Pengguna dan Pengedar Herbalife dan Chairman Club Member pada tahun 2008

Kedua-dua Pengedar Herbalife di atas ini masih giat Aktif membantu orang ramai untuk sihat, anda pula bagaimana? tak perlu susah² nak cucuk muka anda sana sini. Contoh Awet Muda dan Sihat yang terbukti sangat-sangat berkesan dan Selamat. Produk herbalife sangat berkesan jika digunakan secara konsiste dan memang tidak ada kemuskilan lagi! Produk Herbalife adalah produk Awet Muda, Reshape bentuk badan, kesihatan dan produk yang membina kerjaya! Tahukah anda pendapatan Susan Peterson dan Leslie Stanford sebagai Pengedar Herbalife melebihi RM400,000 sebulan! Big things comes in a small packages. Dah berumur nanti anda  ingin kan wajah anda muda dan cantik! memiliki kesihatan yang luarbiasa seperti orang muda! Jadi jangan tunggu lagi, hubungi kami sekarang untuk mendapatkan produk Herbalife dan khidmat Jurulatih secara percuma dari kami!!

ACT NOW! 
ASK ME HOW!

HUBUNGI PENGEDAR HERBALIFE : 012-3192087 (ZUE) 0122469704 (IHSAN)
- DAPATKAN PRODUK HERBALIFE HARI INI + KHIDMAT NASIHAT PERCUMA. 

Recommended blog : http://herbalifecoaching.blogspot.com



No comments:

Post a Comment